Lifestyle

Νανά Παλαιτσάκη: Το ότι έμπλεξα με την τηλεόραση η μητέρα μου το αντιμετώπισε σαν να βγήκα στο πεζοδρόμιο να εκδίδομαι

Η Νανά Παλαιτσάκη σχολίασε την καριέρα της, την απογοήτευση της μητέρα της όταν της ανακοίνωσε ότι θα ασχοληθεί με την τηλεόραση και την απώλεια του πατέρα της.

Αρχικά, ανέφερε σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «ΟΚ!»: «Έχουμε συνηθίσει ως γυναίκες στερεοτυπικά ότι για να επιβιώσεις σε αυτή τη ζωή πρέπει να ανήκεις σε κάποιον, να έχεις χορηγό, προστάτη, σύζυγο, ο οποίος μπορεί να παίζει όλους τους ρόλους.

Εγώ λοιπόν δεν είχα ούτε χορηγό ούτε προστάτη ούτε αποδέχτηκα κανέναν συμβιβασμό με έναν σύζυγο, που θα μπορούσα να τοέχω κάνει. Χώρισα πολύ νωρίς με τον πατέρα του γιου μου. Πάντα θεωρούσα ότι έπρεπε να πορευτώ με τη συνείδησή μου ήσυχη, αν και είχα πολλά διλήμματα. Μεγάλωσα σε μια αστική οικογένεια, όπου το διαζύγιο θεωρείτο μεμπτό.

Δεν μπορείς να φανταστείς τι άκουγα ως παιδί στο σπίτι όταν συζητούσαν για το διαζύγιο της Αμαλίας Μεγαπάνου και του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Γι’ αυτό λέω “καπετάνιος στη ζωή μου ήμουν εγώ”, γιατί ήθελα να βγάλω τον πατέρα μου ασπροπρόσωπο».

Στη συνέχεια, πρόσθεσε για τον πατέρα της: «Ο πατέρας μου σκοτώθηκε σε ένα ηλίθιο αυτοκινητικό δυστύχημα στη Φιλοθέη όταν ήμουν 5 ημερών.

Ήταν ένας υπερχαρισματικός άντρας, αρχηγός των αλεξιπτωτιστών, σημαιοφόρος στη Σχολή Ευελπίδων, μιλούσε πέντε γλώσσες. Ήταν πάρα πολύ ωραίος, ψηλός, 1.94. Σε αυτό δεν του μοιάζω, σε όλα τα άλλα είμαι ίδια.

Έζησε οκτώ μέρες πριν πεθάνει, τα καταλάβαινε όλα και πριν φύγει φώναξε τον διοικητή του, ο οποίος έγινε νονός μου, τον κολλητό του φίλο, που ήταν και αυτός λοκατζής, και τους είπε: “Εσείς αναλαμβάνετε τώρα το παιδί μου, εγώ φεύγω”. Αυτοί οι δύο άνθρωποι με εκπαίδευσαν σαν να ήμουν στρατιώτης, με τεράστια αγάπη όμως.

Μεγάλωνα και, ενώ ήμουν το κορίτσι με τα γαλλικά και το πιάνο, ταυτόχρονα κατάπια τα χαρακτηριστικά του πατέρα μου, έγινα ένας Ράμπο».

Και σχετικά με τη μητέρα της δήλωσε: «Η μητέρα μου ήταν εσωτερική στο Saint Joseph, που σημαίνει ότι μεγάλωσε σε ένα καθολικό μοναστήρι, έπαιζε πιάνο και διάβαζε Μπαλζάκ. H οικογένειά της, οικονομικά εύρωστη, της παρείχε τα πάντα.

Με βοηθούς στο σπίτι, υπηρετικό προσωπικό, δεν είχε μπει σε μέσο μεταφοράς, εκτός από αεροπλάνο και τρένο, και είχε οδηγό μέχρι που έφυγε από τη ζωή. Διάβαζε “Εστία” και “Καθημερινή” και ήταν μια grande dame πάρα πολύ αυστηρή και αποστειρωμένη.

Δεν είχε ανάγκη να εργαστεί, δεν δούλεψε ποτέ και, ως χήρα δεν ξαναπαντρεύτηκε. Η μαμά μου με μεγάλωσε χωρίς να δίνει καμία σημασία στην εξωτερική μου εμφάνιση. Της έλεγαν “τι ωραίο κοριτσάκι”, “μυαλό να έχει” απαντούσε και ήθελε να ακολουθήσω πανεπιστημιακή καριέρα.

Το γεγονός ότι έμπλεξα με την τηλεόραση το αντιμετώπισε σαν να βγήκα στο πεζοδρόμιο, να εκδίδομαι, κήρυξε πένθος».

Τέλος, η Νανά Παλαιτσάκη σχολίασε μερικές φάσεις της καριέρας της: «Είμαι της λογικής του Κώστα Βουτσά. Τον είχα ρωτήσει τι έκανε και είχε πάντα δουλειά, και μου είχε πει ότι “ποτέ δεν κόλλησα στο αν θα είμαι πρωταγωνιστής”.

Εκτιμώ την εργασία και θεωρώ ότι η υπογραφή μου, όσο κι αν ακούγεται σνομπ, είναι πάνω από το πλαίσιο. Στο Alter είχα πάει μετά τον ΣΚΑΪ, όπου ήμουν υψηλόβαθμο στέλεχος πίσω από τις κάμερες. Η πρόταση της Ζήνας Κουτσελίνη ήταν πάρα πολύ επίμονη.

Είπα “ωραία, θα ρισκάρω”, δεν ήξερα τη Φαίη Σκορδά ούτε τι εκπομπή έκανε. Νομιμοποίησα με την παρουσία μου το πολύ άγριο gossip. Δεν ήξερα πώς να διαχειριστώ όλον αυτό τον Αρμαγεδδώνα που με είχε βρει.

Είπα “αν δεν πυροβολήσω με τη δουλειά μου, δεν θα επιβιώσω”. Θυμάμαι, είχα πάρει την Άννα Συνοδινού να της κλείσω συνέντευξη για το “Πολύ μπλα μπλα” και δεν τολμούσα να της πω τον τίτλο της εκπομπής. Παρέδωσα 267 συνεντεύξεις προσώπων μέσα σε μια τηλεοπτική σεζόν».

Πηγή: thecaller.gr

Back to top button