Ελλάδα
Μητέρα στην Πάτρα γέννησε έξι φορές με καισαρική τομή παρά τους κινδύνους λόγω του βάρους της Τι λέει ο μαιευτήρας της
Η γυναίκα βρισκόταν υπό συνεχή και στενή ιατρική παρακολούθηση σε όλες τις εγκυμοσύνες της, με όλες τις επεμβάσεις να ολοκληρώνονται με επιτυχία και τα παιδιά να γεννιούνται υγιή.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




