Lifestyle

Η Ελένη Φουρέιρα ευχήθηκε στον Αλμπέρτο Μποτία για τη Γιορτή του Πατέρα με μία φωτογραφία του αγκαλιά με τον γιο τους

Η τραγουδίστρια μοιράστηκε ένα τρυφερό στιγμιότυπο ανάμεσα στον ποδοσφαιριστή και το παιδί τους με τους followers της την Κυριακή 21 Ιουνίου

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button