Ελλάδα

Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς το τέλος

Οφείλουμε να είμαστε επιμελείς στις απαιτήσεις του νησιού και των κατοίκων και αυτό είναι μια διέξοδος να ασχολούμαι και να μην το έχω στο μυαλό μου αυτό, είπε ο Κωνσταντίνος Σινάνης

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button