Οικονομία

Νέο υψηλό 17 ετών στο Χρηματιστήριο – Κατέκτησε τις 2.500 μονάδες

Πάνω από τις 2.500 μονάδες ο Γενικός Δείκτης για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2009 – Ισχυρή άνοδος και νέα ρεκόρ για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, HELLENiQ ENERGY, όμιλο Viohalco και Aktor

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button