Ελλάδα
Ακτοπλοϊκή εταιρεία στη Θάσο ζήτησε εισιτήριο από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε ασθενή
Στο πλήρωμα αναφέρθηκε ότι «εάν δεν έδιναν τα χρήματα, δεν θα επιβιβαζόταν το ασθενοφόρο με τον ασθενή» – Το εισιτήριο δεν πληρώθηκε αλλά καταγράφηκαν τα στοιχεία των διασωστών προκειμένου να κινηθεί η διαδικασία είσπραξης
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




