Αθλητικά

Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Ευχαριστώ τους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού, θα μας λείψετε»

Μετά τον Σακίλ ΜακΚίσικ και η σύζυγός του Μπέριλ ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό και τον κόσμο του για όλα όσα έζησαν στον Πειραιά τα τελευταία επτά χρόνια

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button