Αθλητικά

Για πάντα στο λιμάνι ο Γιώργος Μπαρτζώκας: Ανανέωσε έως το 2029 στον Ολυμπιακό – Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι, είπε ο κόουτς

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός για την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Μπαρτζώκα ο οποίος είναι στον πάγκο της ομάδας από το 2012 έως το 2014 και από το 2020 έως σήμερα

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button