Ελλάδα

«Έκανε λάθος, έχει ήδη ζητήσει συγγνώμη», λέει ο Μπαλάσκας μέσω του δικηγόρου του μετά τη μήνυση των αξιωματικών της ΕΛΑΣ

«Προέρχεται από την Ελληνική Αστυνομία, την οποία θεωρεί ισοβίως οικογένειά του», αναφέρεται στην ανακοίνωση που υπογράφει ο πληρεξούσιος δικηγόρος του, Μιχάλης Δημητρακόπουλος

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button