Πολιτική
Η Ελλάδα θα στείλει αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό – Η συνάντησή του με τον Μητσοτάκη
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα στον ISS – Ο Αδριανός Γολέμης, εκπαιδευόμενος αστροναύτης και γιατρός διαστημικών αποστολών, μίλησε με τον πρωθυπουργό για την ιστορική πρώτη εκπροσώπηση της Ελλάδας στο διάστημα
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




