Πολιτική

Η Ελλάδα θα στείλει αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό – Η συνάντησή του με τον Μητσοτάκη

Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα στον ISS – Ο Αδριανός Γολέμης, εκπαιδευόμενος αστροναύτης και γιατρός διαστημικών αποστολών, μίλησε με τον πρωθυπουργό για την ιστορική πρώτη εκπροσώπηση της Ελλάδας στο διάστημα

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button