Ελλάδα

Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη, ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της

Το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού – Η 60χρονη υποστήριζε πως δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ζώο και πως δεν αντιλήφθηκε ότι εκείνο είχε μείνει στη μέση του δρόμου

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button