Αθλητικά

Τέλος ο Κώστας Αντετοκούνμπο από τον Ολυμπιακό, συνεχίζει στον Άρη

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button