Αθλητικά

Το συγκινητικό «αντίο» της Μπέριλ ΜακΚίσικ στον Ολυμπιακό: «Ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει για πάντα στον Πειραιά»

Η σύζυγος του Σακίλ ΜακΚίσικ αποχαιρέτησε τους «ερυθρόλευκους» μετά από έξι χρόνια με μία δημοσίευση στο instagram

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button