Πολιτική

Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!

Ο γνωστός στιχουργός έκανε ανάρτηση στο Χ, σχολιάζοντας τον ιδεολογικό προσανατολισμό των «Δημοκρατών»

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button