Κόσμος

Απαγορεύει τα κινητά στα σχολεία η Τσεχία από τον Σεπτέμβριο του 2027

Η απαγόρευση θα αφορά τη χρήση των κινητών κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όπως και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, με ορισμένες εξαιρέσεις, όπως για λόγους υγείας ή εάν τα σχολεία το επιτρέπουν για εκπαιδευτικούς σκοπούς

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button