Κόσμος
Απαγορεύει τα κινητά στα σχολεία η Τσεχία από τον Σεπτέμβριο του 2027
Η απαγόρευση θα αφορά τη χρήση των κινητών κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όπως και κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, με ορισμένες εξαιρέσεις, όπως για λόγους υγείας ή εάν τα σχολεία το επιτρέπουν για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr





