Πολιτική

Αβραμόπουλος: Μπούρδα το ένταλμα για το Qatargate, δεν υπάρχει μίζα που να φορολογείται – Πληρωνόμουν με την υπογραφή της φον ντερ Λάιεν

«Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα, δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά» ανέφερε ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος – Ο ίδιος εξήγησε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button