Lifestyle

Δημήτρης Σκαρμούτσος: Είχα μείνει άστεγος για σχεδόν δύο μήνες, έδιωξα τους πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα

Μετά ευτυχώς πήγα στην Πρόνοια και μου βρήκαν ένα σπίτι, είπε ο σεφ για την περίοδο που ζούσε στο Λος Άντζελες και ήταν εξαρτημένος από τις ουσίες

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button