Lifestyle
Δημήτρης Σκαρμούτσος: Είχα μείνει άστεγος για σχεδόν δύο μήνες, έδιωξα τους πάντες από κοντά μου με αυτά που έκανα
Μετά ευτυχώς πήγα στην Πρόνοια και μου βρήκαν ένα σπίτι, είπε ο σεφ για την περίοδο που ζούσε στο Λος Άντζελες και ήταν εξαρτημένος από τις ουσίες
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




