Ελλάδα
Επιχειρηματίας στο Κολωνάκι μήνυσε πρωταθλήτρια πυγμαχίας για υπεξαίρεση 3.000 ευρώ από το ταμείο του εστιατορίου
Η αθλήτρια με σημαντική διαδρομή στον χώρο της πυγμαχίας, μέλος της εθνικής ομάδας της εργαζόταν ως ταμίας σε εστιατόριο – Δείτε φωτογραφία από τις κάμερες ασφαλείας του καταστήματος
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




