Ελλάδα

Επιχειρηματίας στο Κολωνάκι μήνυσε πρωταθλήτρια πυγμαχίας για υπεξαίρεση 3.000 ευρώ από το ταμείο του εστιατορίου

Η αθλήτρια με σημαντική διαδρομή στον χώρο της πυγμαχίας, μέλος της εθνικής ομάδας της εργαζόταν ως ταμίας σε εστιατόριο – Δείτε φωτογραφία από τις κάμερες ασφαλείας του καταστήματος

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button