Ελλάδα

Εργαζόμενοι στον επισιτισμό διαδηλώνουν έξω από το υπουργείο Εργασίας

Σε εξέλιξη βρίσκεται η 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΠΟΕΕΤ – Καλύτερες συνθήκες εργασίας και τήρηση των συλλογικών συμβάσεων ζητούν οι εργαζόμενοι

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button