Ελλάδα
Εργαζόμενοι στον επισιτισμό διαδηλώνουν έξω από το υπουργείο Εργασίας
Σε εξέλιξη βρίσκεται η 24ωρη πανελλαδική απεργία της ΠΟΕΕΤ – Καλύτερες συνθήκες εργασίας και τήρηση των συλλογικών συμβάσεων ζητούν οι εργαζόμενοι
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




