Ελλάδα
Η ανάρτηση της Σέβης Βολουδάκη για τον γιο της που πέρασε στη Νομική: Ο Μανούσος μου από τον ουρανό σε καμαρώνει
«Παιδί μου, είμαι περήφανη όχι μόνο για το αποτέλεσμα, αλλά για τον άνθρωπο που γίνεσαι» έγραψε σε ανάρτησή της
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr






