Πολιτική

Η Γιαννακοπούλου για το «Αχ ρε Ανδρέα» στο πολιτικό μνημόσυνο του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ: Ας πούμε ότι είναι μια νοσταλγία

«Ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα» είπε η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ για τον αναστεναγμό πάνω από τον τάφο του Ανδρέα Παπανδρέου

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button