Lifestyle
Η Ολίβια Ροντρίγκο διοργάνωσε το πρώτο της φεστιβάλ για καλό σκοπό: Tα έσοδα θα διατεθούν σε οργανισμούς για την ενδυνάμωση των γυναικών
Η έναρξη θα πραγματοποιηθεί στις 29 Αυγούστου στο Great Park του Irvine στην Καλιφόρνια – «Δεν έχω νιώσει ποτέ ξανά τόσο μεγάλο ενθουσιασμό», δήλωσε η τραγουδίστρια
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr



