Lifestyle

Μαλού: Στη δουλειά μας υπάρχει το άγχος να μη λείψεις και όταν μια γυναίκα γεννάει αυτό είναι πολύ κουραστικό

Αν γύριζα τον χρόνο πίσω, ίσως να μην επέστρεφα στις συναυλίες 40 μέρες μετά τη γέννα, ανέφερε η τραγουδίστρια

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button