Lifestyle

Μαρίνα Σπανού: Βγήκα στον δρόμο με μία κιθάρα γιατί ήθελα να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους

Ήθελα να συναντήσω παιδιά της γενιάς μου, να συνομιλήσουμε και να συνδεθούμε μέσω της μουσικής, ανέφερε η τραγουδίστρια

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button