Lifestyle

Μετά το Γκραν Κάνιον η Μαριέττα Χρουσαλά επισκέφτηκε ένα ακόμη φαράγγι: «Ήταν ένα από τα πιο τρελά μου όνειρα»

Τελικά κατάφερα να το ζήσω με την οικογένεια και τους φίλους μου, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της ακόλουθους η πρώην παρουσιάστρια

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button