Πολιτική

Ο Ανδρουλάκης εξαγγέλλει δωρεάν πρόσβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για τους νέους έως 24 ετών αν γίνει κυβέρνηση

Ο κ. Ανδρουλάκης συζήτησε με νέους στην Δραπετσώνα για ζητήματα που απασχολούν τη γενιά τους, παρουσιάζοντας παράλληλα την νέα πρόταση του ΠΑΣΟΚ για τις δημόσιες συγκοινωνίες

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button