Πολιτική
Ο Μωραΐτης τρολάρει τον Κασσελάκη για το «Φιλελεύθερο Κέντρο»: Δεν μας νοιάζει αρχηγέ, βάψε μας και όλους μπλε!
Ο γνωστός στιχουργός έκανε ανάρτηση στο Χ, σχολιάζοντας τον ιδεολογικό προσανατολισμό των «Δημοκρατών»
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr



