Αθλητικά

Ο Παναθηναϊκός πέταξε στην Ολλανδία για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας

Οι «πράσινοι» θα παραμείνουν εκεί μέχρι και τις 5 Ιουλίου δίνοντας δύο φιλικά με Χέλμοντ Σπορτ και  Άγιαξ

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button