Ελλάδα

Περίπου 1.200 εγκαταλελειμμένα οχήματα απομακρύνθηκαν σε 1,5 χρόνο από τη Θεσσαλονίκη

Από τους δρόμους της πόλης αποσύρθηκαν 395 αυτοκίνητα και 773 δίκυκλα και τρέιλερ, δημιουργώντας περίπου 400 νέες θέσεις στάθμευσης, σύμφωνα με τον δήμο

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button