Ελλάδα
Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη, ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της
Το πρόστιμο επιβλήθηκε από τον διοικητή του αστυνομικού τμήματος Πηνειού – Η 60χρονη υποστήριζε πως δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ζώο και πως δεν αντιλήφθηκε ότι εκείνο είχε μείνει στη μέση του δρόμου
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr




