Lifestyle

Snik: Την κόρη μας θα την πούμε Μπόνι, όπως ονομάζεται το νέο μου άλμπουμ, αλλά και σαν το «Μπόνι και Κλάιντ»

Στη γυναίκα μου άρεσε πολύ, συμπλήρωσε ο τράπερ

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button