Αθλητικά
Τέλος ο Κώστας Αντετοκούνμπο από τον Ολυμπιακό, συνεχίζει στον Άρη
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε το τέλος της συνεργασίας του με τον Κώστα Αντετοκούνμπο, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr





