Πολιτική

«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης

Ο πρωθυπουργός συζήτησε σήμερα με τον εκπαιδευόμενο αστροναύτη Αδριανό Γολέμη και ανακοίνωσε την ιστορική αποστολή στον ISS – «Θυμάμαι όταν είδα το πρώτο Star Wars πριν 50 χρόνια, κάτι μέσα μου σκίρτησε»

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button