Κόσμος
Να φύγει το Ισραήλ χωρίς όρους από τον Λίβανο, ζήτησε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ: «Δήλωση ήττας για ΗΠΑ η συμφωνία με Ιράν»
«Το Ισραήλ πρέπει να φύγει ταπεινωμένο και ηττημένο, και αυτό θα συμβεί» τόνισε ο Ναΐμ Κασέμ σε διάγγελμά του, στη διάρκεια σιιτικής γιορτής
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr






