Κόσμος

Να φύγει το Ισραήλ χωρίς όρους από τον Λίβανο, ζήτησε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ: «Δήλωση ήττας για ΗΠΑ η συμφωνία με Ιράν»

«Το Ισραήλ πρέπει να φύγει ταπεινωμένο και ηττημένο, και αυτό θα συμβεί» τόνισε ο Ναΐμ Κασέμ σε διάγγελμά του, στη διάρκεια σιιτικής γιορτής 

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr

Back to top button