Πολιτική
«Ο Αδριανός τα επόμενα χρόνια θα είναι στο Διάστημα»: Η ανακοίνωση Μητσοτάκη και ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης
Ο πρωθυπουργός συζήτησε σήμερα με τον εκπαιδευόμενο αστροναύτη Αδριανό Γολέμη και ανακοίνωσε την ιστορική αποστολή στον ISS – «Θυμάμαι όταν είδα το πρώτο Star Wars πριν 50 χρόνια, κάτι μέσα μου σκίρτησε»
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο protothema.gr





